Club van 50

Cub50_wijd.jpg

Wat is de Club van 50?

De "Club van 50" is een ieder die v.v. Vierpolders een warm hart toedraagt en daarvoor op vrijwillige basis per jaar een bedrag van € 50,00 doneert. Het gehele opgehaalde bedrag aan donaties wordt, op voorstel van de "Club van 50", besteedt aan projecten die niet uit de normale begroting betaald kunnen worden. Daarbij kun je denken aan activiteiten voor de jeugd maar  ook andere doeleinden zoals bijvoorbeeld een bijdragen aan nieuw meubilair in de kantine, geluidsinstallatie (boxen), inrichting terras enz.

Wat krijgt u hiervoor terug?

Vermelding van uw naam op het “Club van 50” bord inde kantine van v.v. Vierpolders en gratis deelname aan een bijeenkomst van de "Club van 50". Vermelding op de website van V.V. Vierpolders, en natuurlijk eeuwige dankbaarheid en roem namens V.V. Vierpolders

Wie kan er lid worden van de Club van 50?

Eigenlijk iedereen! Denk aan de leden en oud-leden van V.V. Vierpolders, ouders van (jeugd)leden en in het algemeen een ieder die V.V. Vierpolders een warm hart toedraagt ook als je geen lid bent. Voor zakelijke sponsoring verwijzen wij u naar onze sponsorcommissie.

Wie bepaalt wat er met het geld gaat gebeuren?

Elke donateur mag met suggesties komen waar de middelen aan besteed zouden kunnen worden. Het commissariaat van de Club van 50 zal in overleg met het voetbalbestuur bepalen worden waar de middelen aan besteed zullen worden. Op de jaarlijkse algemene ledenvergadering zal een verantwoording van de  inkomsten en bestedingen worden gepresenteerd.

Wat we nog wel zoeken is twee kandidaten die samen met een afgevaardigde van het bestuur het driekoppige Club van 50 commissariaat zullen gaan vormen. Meldt je svp via [email protected]

Hoe kun je lid worden van de club van 50 van v.v. Vierpolders?

Je kunt lid worden door het aanmeldingsformulier te downloaden wat op de website van V.V. Vierpolders staat, invullen en mailen aan [email protected] of afgeven aan de bar.

Download hier je aanmeldformulier: KLIK

Cub50_groot.jpg