Sponsoring | vv Vierpolders

Hier willen wij u informeren over onze mooie club en de mogelijkheden die we bieden aan sponsors om hun naamsbekendheid te vergroten, of hun betrokkenheid bij de club te tonen.

Voetbalvereniging Vierpolders is ervan overtuigd dat naast onze vereniging met bijna driehonderd leden en hun trouwe aanhang ook neutrale bezoekers en de mensen van de lokale bezoekende voetbalverenigingen uw boodschap/sponsoruiting oppikken. Daarnaast is v.v. Vierpolders gedurende activiteiten in het dorp, denk aan de Sportweek, vaak het centrum van meer sportactiviteiten dan wedstrijden alleen. Denk aan de toernooien welke ook jaarlijks georganiseerd worden voor de jeugd em in het kader van de Sportweek. Hiermee biedt de vereniging voor alle leden, haar sponsors en overige belangstellende bezoekers een groot sociaal netwerk wat bijdraagt aan een prettige leefomgeving van ons dorp. Voetbal is een breed begrip, maar bovenal verbindt het en scoort het voor u als sponsor ook buiten het veld.

v.v. Vierpolders biedt u bij graag de mogelijkheid om het podium te zijn om uw bedrijf, product of dienst onder de aandacht te brengen en te scoren. U kunt op deze manier uw naamsbekendheid vergroten en uw boodschap direct uitdragen om klanten te vinden en te binden; nieuwe collega’s te vinden of uw eigen netwerk te vergroten.

Daarmee steunt u een mooie club die speelt in de derde klasse van het zaterdag voetbal. Verder de jeugdteams, betrokken en enthousiaste trainers, spelers, begeleiders, supporters en vrijwilligers. Wat wilt u nog meer?

De diverse sponsormogelijkheden bij v.v. Vierpolders:

-          Kleding sponsoring als shirt sponsor,

-          Kledingsponsoring als team sponsor ( tassen, trainingspakken)

-          Buiten reclame via borden langs het veld,

-          Eenmalige sponsor mogelijkheden, zoals de wedstrijdbal.

Natuurlijk kunt u onze vereniging ook op andere wijzen steunen door de inzet van “wederdiensten” of een (eenmalige) gift voor specifieke ontwikkelingen binnen de vereniging. Mocht u zelf ideeën hebben voor een andere wijzen van sponsoring, dan staan we daar altijd voor open. Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met onze sponsorcommissie via: [email protected]