VV Vierpolders JO19-1 vs. OVV JO19-2

VV Vierpolders JO19-1 vs. OVV JO19-2
23 september 2017
Uitslag 2-4 (rust 1-0)

Na slechts 1 wedstrijd voor de beker te hebben gespeeld (de wedstrijd tegen Stellendam verregende volledig en Botlek had zich inmiddels teruggetrokken), moest deze keer aangetreden worden voor de eerste wedstrijd in de competitie.

Direct vanaf het begin van de wedstrijd stond het team aardig onder druk door OVV, maar Vierpolders herpakte zich na een minuut of 20 toen Léon na een meesterlijke sprint de bal keurig in het doel wist te werken.
Vanaf dat moment ging de wedstrijd gelijk op, en tot aan de rust zou het dan ook bij deze ene goal blijven.

Na rust kwam Vierpolders al vrij snel op 2-0 toen Bart de bal bij een grabbelende keeper van OVV wist weg te tikken waarna Léon enkel zijn voet achter de bal hoefde te plaatsen om wederom te scoren.

Of het nu door de warmte, het gebrek aan wisselspelers of een combinatie van die twee was deze middag zullen we nooit weten, maar halverwege de 2e helft keerde het tij volledig.
OVV wist keer op keer door te breken en vanuit die positie ook trefzeker te scoren. Uiteindelijk kreeg OVV de bal in de laatste 20 minuten 4 keer in het doel en draaide daarmee de wedstrijd volledig naar hun hand.

De eerste wedstrijd werd dus helaas met verlies afgesloten maar er werd hard door de jongens van Vierpolders gewerkt en voor het publiek was het, mede door het mooie weer, aangenaam om te kijken.

Klik hier voor het volledige fotoalbum van deze wedstrijd.

.