Jubileumjaar vv Vierpolders van start

16 februari 2022 15:15

90 Jaar voetbal in Vierpolders; afgelopen zaterdag was het voor vv Vierpolders een bijzondere dag.
De nieuwe vlaggenmast werd in gebruik genomen en de bijbehorende jubileumvlag werd voor het eerst gehesen. Het moment markeerde het startsein van het jubileumjaar 2022 voor v.v. Vierpolders, opgericht op 1 juni 1932, en dat op 1 juni 2022 haar 90-jarig bestaan zal vieren.

Mast en vlag werden geschonken door leden van de klusploeg.
De vlag zelf werd door ons oudste lid Arie Mol (91) en Cees Tempelaars namens de klusploeg gehesen.
Daarnaast ondersteunde Arie Mol onze club recent met een financiële bijdrage.  Wij danken Arie Mol, Cees Tempelaars en Wim van Eijk voor hun bijdrage.

Er zullen dit jaar nog diverse activiteiten in het kader van het 90 jarig bestaan worden georganiseerd, met als daverend slot het v.v. Vierpolders jubileumfeest op 28 mei 2022.

Als onderdeel van de feestelijkheden rondom het 90 jarig bestaan van v.v. Vierpolders is inmiddels ook de verkoop van loten voor de jubileumloterij gestart.  De trekking van deze loterij vindt op 28 mei 2022 plaats aan de Coosenhoek. Koop loten bij onze verkopers/vrijwilligers en laten we er vooral een mooi jubileumjaar van maken!

vlag_4.jpg

vlag_3.jpg