"tekort" Poortugaal JO19.4 - Vierpolders JO19.1 (6-0)

sv Poortugaal JO19-4

3 december 2022 13:15

B. van Overbeek

Sportpark Polder Albrandswaard
Albrandswaardseweg 84 B
3172XC
POORTUGAAL
tel. 010-5017798

Op een koud “vakantiepark” Poortugaal kon Vierpolders weinig verschil maken. Bij Poortugaal lagen de kaarten er goed voor. Vierpolders moest de eindjes aan elkaar knopen. Toch heb ik wel eens slechtere wedstrijden gezien.

Vierpolders begon gemotiveerd maar kon de goal nauwelijks bereiken. Poortugaal speelde gecontroleerd en maakte geen haast met de overwinning. Binnen een kwartier speelde Vierpolders de bal niet goed terug. Poortugaal maakte handig gebruik van de situatie: 1-0. Toch kon Vierpolders de druk opvoeren. Binnen een paar minuten volgden verschillende doelpogingen. Even later kon Poortugaal een situatie prima uitspelen: 2-0. Rust.

Na de rust kon Vierpolders nauwelijks het veld bezetten. Toch walste Poortugaal niet over Vierpolders heen. Vierpolders streed gemotiveerd met beperkte mogelijkheden en dat is uiteindelijk bewonderenswaardig.  Keeper Daniël had een interessante middag. Hij hield de eindstand beperkt tot 6-0. Vierpolders zou op bepaalde posities versterking kunnen gebruiken.

Succes in de voorbereiding naar de laatste (twee) thuiswedstrijden.