Overschrijven | vv Vierpolders

Wij hopen natuurlijk van niet maar het kan natuurlijk gebeuren dat je v.v. Vierpolders wilt verruilen voor een andere vereniging.

In het verleden werd dat geregeld met een zogenaamd "overschrijvingsformulier" dat door zowel de oude als de nieuwe verening en de speler ingevuld moest worden en met de spelerpas naar de KNVB opgestuurd moest worden waar de overschrijving vervolgens verwerkt werd.

Met ingang van seizoen 2017/2018 gebeurt het overschrijven geheel digitaal binnen sportlink.

Om een overschrijving in gang te zetten ga je naar de secretaris van de vereniging waar je naar toe wilt en meldt je je daar aan. De secretaris van je nieuwe vereniging kan met behulp van je KNVB-relatienummer (deze staat ook op je spelerspas) terugvinden binnen sportlink en een overschrijvingsverzoek aanvragen binnen sportlink.
Hierop krijgt de secretaris van je te verlaten vereniging een email toegestuurd en kan hij dit overschrijvingsverzoek binnen sportlink accorderen of blokkeren.

Als je geen contributie-achterstand hebt, en je hebt al je spullen die je van v.v. Vierpolders in bruikleen gekregen hebt, weer ingeleverd bij je leider dan zal de secretaris je verzoek accorderen en ben je overgeschreven.
Als je een contributie-achterstand hebt dan zal er een financiele blokkade geplaatst worden waardoor je niet overgeschreven kan worden tot je de achterstand betaald hebt.
Als je niet alle spullen die je van v.v. Vierpolders in bruikleen gekregen hebt heb ingeleverd zal je overschrijving ook geen doorgang vinden totdat dit wel is gebeurd.

Als je helemaal wilt stoppen met voetballen ga dan naar

update: 13-8-2018